کد خبر: 1225066
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی پاسخ رژیم صهیونیستی با ریزپرنده‌ها را به سخره گرفتند‌
در پی پاسخ رژیم صهیونیستی با چند ریزپرنده و انهدام آن‌ها از سوی پدافند هوایی ایران در پاسخ به عملیات گسترده جمهوری اسلامی ایران به خاک رژیم خبیث، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌ها، ویدئو‌ها و تصاویری این حمله را به سخره گرفتند
جوان آنلاین: در پی پاسخ رژیم صهیونیستی با چند ریزپرنده و انهدام آن‌ها از سوی پدافند هوایی ایران در پاسخ به عملیات گسترده جمهوری اسلامی ایران به خاک رژیم خبیث، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌ها، ویدئو‌ها و تصاویری این حمله را به سخره گرفتند و آن را نشان از تنبیه رژیم صهیونیستی پس از عملیات وعده صادق دانستند. کاربران این حمله را نشانه‌ای از استیصال رژیم و نزدیکی پایان عمر آن تعبیر کردند. برخی از کاربران نیز با طنزپردازی عملیات رژیم را مصداقی از بیت مشهور «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست /عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» خواندند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 محسن مقصودی:
در مورد پاسخ خنده‌دار اسرائیل فقط باید گفت:‌ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست! ادعای ارتش چهارم دنیا رو داشته باشی، اما مقابل ایران اینقدر ترسو و وحشت‌زده باشی؟ این اقدام بیهوده با ریزپرنده، یعنی اینکه پیام ‎وعده صادق و ابرقدرتی ایران دریافت شده و بازدارندگی کشور کامل شده است. 
 محمد پدرام:
اگر قضیه اون چند تا موشکی که اسرائیل شلیک کرده و قبل از ورود به خاک ایران ره‌گیری و منهدم شده درست باشه، طبیعیه که روی حمله ریزپرنده‌ای مانور بدن، چون ترکیدن چهارتا ریزپرنده سرشکستگی کم‌تری براشون داره تا ناکام موندن عملیات موشکی با جنگنده‌های پیشرفته!
 سید امیرحسین هاشمی:
از حمله شش روزه ۱۹۶۷که اسرائیل همه اعراب رو شکست داد، رسیدیم به حمله چندتا ریزپرنده در پاسخ حمله موشکی ایران! حقیقتاً در برهه فوق‌العاده‌ای در تاریخ زندگی می‌کنیم. 
 سیدمحمد حسینی:
هجمه رسانه‌ای یا حمله موشکی؟! رژیم صهیونیستی با تمام ادعا‌ها و بزرگنمایی‌ها در مورد توان نظامی‌اش، برای اقناع افکار عمومی در داخل و خارج، عملیاتی با ریزپرنده توسط عوامل نفوذی و با تبلیغات رسانه‌ای به قصد جبران شکست عملیات وعده‌صادق انجام داد که منجر به تمسخر بیشتر این رژیم شد!
 علی نصری:
اگر حمله اسرائیل به ایران واقعاً در حد همین چند «ریزپرنده»‌ای بوده که در ویدئو‌ها دیده می‌شود، عملیات آن‌ها صرفاً رسانه‌ای و روانی است و سرمایه‌گذاری اصلی‌شان در روز‌های آینده بر روی عادت «خودتحقیری» در برخی لایه‌های جامعه ایران است. از امروز عملیات رسانه‌های فارسی‌زبان آغاز می‌شود. 
 سیدمحمدحسین میرلوحی:
امریکا سراسیمه به ان‌بی سی نیوز اعلام کرده در حمله‌ای که دیشب اسرائیل به ایران انجام «نداده» است شرکت «نکرده» است. بدبختی و فلاکت از این بالاتر؟!
 علیرضا تقوی‌نیا:
ظاهراً پدافند ارتش قهرمان ایران موشک‌های اسرائیل را روی آسمان عراق و چندصد کیلومتر مانده به مرز، منهدم کرده است. عملیات امروز پدافند هوایی ارتش یک شاهکار نظامی است زیرا نظامیان ما در سطح پدافند هوایی یک کشور ابرقدرت ظاهر شده‌اند. 
 علی اکبر رائفی‌پور:
رژیم صهیونیستی با حمله کوادکوپتری دیشب، خودش را نابود کرد. به خاورمیانه جدید سلام کنید. 
 مهرداد کریم‌زاده:
تا اینجای کار، ایران برنده قطعی در جنگ با اسرائیله. هم در میدان و هم در رسانه. این موضوع دلایل متعددی داره، ولی قطعاً یکی از مهم‌ترین‌ها، یک صدا شدن تمام افرادی هست که «ایران» براشون اولویت اول و آخره. مسئولان باید قدر این انسان‌رسانه‌ها رو بدونن، با هر تفکر سیاسی که باشند. 
 فائزه طلایی:
ایران مثل یک ابرقدرت از داخل خاک خودش با ادوات نظامی در مقابل کل جهان، اسرائیل رو به زانو در میاره؛ اسرائیل حقیرانه با ریز پرنده خرابکاری پنهانی میکنه. 
 حسین عباسی فر:.
اما بدبخت‌تر از اسرائیل می‌دونید کیه؟ امریکاست! که میگه ما تو همین حمله ریزپرنده‌ای هم هیچ دخالتی نداشتیم! تو را چه شده ابرگودزارت؟
 سید حسینی:
در اسرائیل صدای انفجار میاد ملت میرن تو پناهگاه‌ها، در ایران ملت میان بیرون ببینن چه خبره! به اسرائیل حمله میشه فرودگاه‌ها پر میشه ملت می‌خوان فرار کنن، در ایران ملت میرن بنزین میزنن برن شمال، چون میگن تعطیلیه!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار